divendres, 9 d’octubre del 2015

Billie














"Com ens ho vam fer? Com m'ho vaig fer? Jo, que encara no em sé les taules de multiplicar i que m'ofegava en el buit cada vegada que un profe ens demanava que aprenguéssim de memòria un text de més de cinc línies?"

Fragment de Billie, d'Anna Gavalda. Pàg. 49.

La Billie i el Franck són els protagonistes d'una història sobre com tirar endavant a la vida partint d'una realitat realment magra, difícil. Tots dos van haver d'interpretar una escena d'una obra de teatre a l'institut, Amb l'amor no s'hi juga, d'Alfred Musset. Resiliència seria una de les paraules que pot definir aquesta història. Vegeu-ne en aquest enllaç el significat.

Durant el mes d'octubre us proposem llegir-lo com a mínim fins a la pàg. 52. Abans de les vacances de Nadal caldrà haver-lo llegit tot.

Fitxa editorial sobre el llibre 
Primer capítol en PDF
Ressenya de Marta Gil a Nosaltres llegim

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada