dissabte, 13 de novembre del 2010

ELS HORITZONS D'EN BEN


El vídeo "Els horitzons d'en Ben" és una bona eina per parlar de la presa de consciència de les nostres capacitats, del reconeixement de l'esforç personal i de la motivació. Tot plegat a partir de l'experiència d'en Ben Crawshaw.

A més un exemple de com tirar endavant un projecte, en aquest cas personal, relacionat amb el món de la fusta.

Podeu visitar el blog d'en Ben Crawshaw, i els qui no conegueu l'anglès utilitzar el servei de traducció de Google.

Si no visualitzeu bé el vídeo cliqueu aquí.

Mòdul formatiu: Desenvolupament i recursos personals.
Crèdit: Desenvolupament personal.
Bloc de continguts: Identitat personal i autoconeixement.

19 comentaris:

  1. M´agrada aquest video perquè tracta d´un home que es proposa fer una barca,i encara que té poques eines per ferla,té el més important que es la motivació,la il.lusió i les ganes de fer realitat el seu somni.

    ResponElimina
  2. m'agrada aquets video perquè és molt interesant i tambè m'agrada ser com aquets senyor el que ha fet aquesta barca

    ResponElimina
  3. m'agrada aquets video perqué es molt interesans
    explica una pas de la seva vida qu bulia fer y lo a conseguit, y la consegui perque tenia molt motibasio hi ilucioo de fer lo q buliaa.

    ResponElimina
  4. Interesant, perqué mostra com un desig, pot estar a la mà de tothom. Només es qüestió de tenir ganas, i motivació.

    ResponElimina
  5. amb aquest video e vist que per dificil que sigui res es imposible am voluntat i ganas es pot fer tot

    ResponElimina
  6. parlar sobre la historia de meu pais dius guinea conakry: imita al norte con Guinea Bissau, Senegal y Malí, al sur con Sierra Leona y Liberia, al este con Malí y Costa de Marfil, y al oeste con el Océano Atlántico.

    Su relieve está dominado por una gran meseta en la que se encuentra el macizo de Futa Djalón, y del que el monte Nimba, de 1854 mts, es su cumbre más alta.

    Los ríos más importantes son el Níger, el Gambia y sus afluentes.

    El clima es tropical templado, con una temperatura media anual de 22º C, variando el oeste húmedo y cubierto de selvas del este, con una larga estación seca y una vegetación de sabanaguinea conakry:

    ResponElimina
  7. un comentario sobre continente de africa: comienza con el surgimiento de los primeros homínidos hace unos cinco millones de años y se extiende hasta nuestros días. El periodo histórico de la Edad Antigua en África incluye la aparición de la civilización egipcia, el posterior desarrollo de las sociedades fuera del valle del Nilo y la interacción entre ellas y las civilizaciones fuera de África. A fines del siglo VII el norte y este de África fueron fuertemente influenciados por la expansión del Islam, propiciando la aparición de nuevas culturas, tales como los pueblos suajili. Esto también incrementó el tráfico árabe de esclavos, mismo que culminaría hasta el siglo XIX. La historia africana precolonial se enfoca en la época que transcurre entre comienzos del siglo XVI, caracterizada por el traslado de grandes cantidades de pobladores africanos en calidad de esclavos al Nuevo Mundo, hasta el inicio de la disputa europea por África. El periodo colonial africano transcurrió desde finales de los años 1800 hasta el advenimiento de los movimientos independentistas en 1951 cuando Libia se convirtió en la primera colonia africana en ganar su independencia. La historia africana moderna ha estado plagada de revoluciones y guerras, contando también, no obstante, con el crecimiento de las economías de algunas naciones africanas a lo largo del continente.

    ResponElimina
  8. Em aniré a tocar el bongo al Congo, menjar-me un fong, kedarme mongo, lloc de mongui, digues-me mangui .Rapsus!!

    ResponElimina
  9. Aques noi és molt llest perque amb poques eines ha fet un vaixell.

    ResponElimina
  10. Si tens ganes i tens les coses clares no ni ha limits ni res és impossible.

    ResponElimina
  11. aquest noi es mol espavilat per que a tingut el que cal tindre per fer un vaixell el sol

    ResponElimina
  12. m'agrada aquest video perque et vol explicar k per molt dificil siguin les coses si tens voluntate i anims ets capaz de feru

    ResponElimina
  13. m'agrada aquets video perquè é s molt un comentario sobre continente de africa: comienza con el surgimiento de los primeros homínidos hace unos cinco millones de años y se extiende hasta nuestros días. parlar sobre la historia de meu pais dius guinea conakry: imita al norte con Guinea Bissau, Senegal y Malí, al sur con Sierra Leona y Liberia

    ResponElimina
  14. hola Eduard soy malick necesito una copia de mi taregeta recisdencia la tienes esq me han llamado una entrevista mañana y he perdio me targeta recidencia otra vez si la enviamela en Email esta noche por favor gracies

    ResponElimina
  15. m'agrada aquets video perqué es molt interesans
    explica una pas de la seva vida qu bulia fer y lo a conseguit, y la consegui perque tenia molt motibasio hi ilucioo de fer lo q buliaa.

    ResponElimina
  16. estaba molt ilucionat per el que queria fet i al final lo va conseguir perque estava molt motivat i le agradava aixo

    ResponElimina
  17. aquest video et demostra que sempre amb constància i esforç podem lograr tots els objectius que ens possem

    ResponElimina
    Respostes
    1. es veritat ivan si fas les coses amb esforç tot ho pots aconseguir:)

      Elimina
  18. Ja com diu la frase ''todo esfuerzo tiene su recompensa''

    ResponElimina