dijous, 4 de novembre del 2010

ACCÉS A L'AULA VIRTUAL

Per tal de registrar-vos correctament a l'aula virtual del mòdul B heu d'estar matriculats als cursos PQPI - FIAP de l'Institut Pere Martell, clicar aquí i seguir les instruccions següents:

L'accés complet als cursos requereix que dediqueu un minut a la creació d'un nou compte d'usuari vàlid. Cada curs pot requerir també una "clau d'inscripció" que no necessitareu fins més tard. Els passos que heu de donar són els següents:
  1. Ompliu el formulari de Nou compte amb les vostres dades.
  2. Se us enviarà inmediatament un correu a la vostra adreça electrònica.
  3. Llegiu el correu i feu clic en l'enllaç web inclòs.
  4. Es confirmarà el vostre compte i podreu entrar-hi.
  5. Llavors, seleccioneu el curs en el qual voleu participar.
  6. Se us demanarà una "clau d'inscripció", utilitzeu la que us ha donat el professor. Amb això quedareu inscrits al curs.
  7. En aquest moment ja tindreu accés complet al curs. En endavant només haureu d'introduir el vostre nom d'usuari i la contrasenya (en el formulari d'aquesta pàgina) per tal d'entrar i tenir accés a qualsevol curs en el qual estigueu inscrit.

11 comentaris:

  1. hola soc el mohamed tinc 16 anys estic fent una prova amb el blog.

    ResponElimina
  2. ah mohamed ktàl sòc el malick tinc 17 anys jò també estic fent una prova amb el blog

    ResponElimina
  3. hola ke tal estic entrant a penjar un comentari

    ResponElimina
  4. aquest peli m agrada molt per que parlar una persona que vull construir un vaixell quan era nen petit. era ja fet aquest vaixell per la seva somni .tothom te al mateix somni en la vida.

    ResponElimina
  5. hola :profes soc el mory m agrada molt aquest curso de pqpi i m agradaria provar aquesta anys i m agrada al practique de paleta .

    ResponElimina
  6. soc el mory tinc 18 anys i soc estudiant al intitut pere martell.i soc de guinea ara visc a catalunya .quan vaig venir a catalunya no sabia parlar a catalan un dia vaig començar anar al escola per estudiar i tenia una professora que m'ajudat a parlar a catalan i ara tinc content per aixo quan no parlar amb un idioma no pot fe res per aixo tinc que aprendre a parlar a catalan .gracies adeu

    ResponElimina
  7. em dic malick sóc del senegal tinc 17 anys m'agrada molt viure a catalunya esq hi ha molta geng que son molt amable i simpatiques i molt obert

    ResponElimina