divendres, 14 de setembre del 2012

Beques per a l'alumnat PQPI curs 2012-2013

És oberta la convocatòria de beques i ajudes a l'estudi de caràcter general i de mobilitat per al curs acadèmic 2012-2013, també adreçades a l'alumnat que cursi PQPI. Per tant els alumnes matriculats al PQPI FIAP que ho considereu adient podeu informar-vos i tramtar ja la vostra beca. L'heu de tramitar vosaltres mateixos on-line i per regla general no cal aportar cap document. Abans de disposar-vos a tramitar la beca llegiu detingudament les instruccions, i tingueu present que el dia 1 d'octubre finalitza el termini, per la qual cosa és molt important no esperar al darrer dia.

Aquesta beca es pot sol·licitat en posterioritat només en el cas de que l'alumne s'inscrigui al curs en data posterior a la de l'inici de curs.


4 comentaris:

  1. Yo sempre vaig suspendre secundaria,desde el primer curs de eso.Pero quant vaig pasar 2n-eso me va dir una professora que anesi ha inscriura ha un institut pere martell,es un institut que ayuden ha joves ha aprende una professor.La que mès li agraden,yo vaig decidir fer fuster per que un familiar meu o hera y tambe per que me agradava. volia cambiar com persona.

    ResponElimina
  2. L'any passad l'institut m'agradava una noia de la meva clase era molt guapa i també molt inteligen . pero jo vaig tindre molta pou dirla que m'agradava. tenia un amic sempre l'edeia aquesta nena m'agrada molt el em diu que dius tio aquesta tia és molt guapa per tu millor que busquis un altre que sigui normal com tu durant uns dias vaig pasar molt malament.

    ResponElimina
  3. cada cop estic dónan conta algu que t'agradi és pot conseguir,mai deixis de confiar en tu mateix això és la clau de conseguier les coses que t'agradin...

    ResponElimina
  4. when you have confidens all is simple so i told all friends. confidens is keyes bee live me this is true ...

    ResponElimina