dilluns, 7 de novembre del 2011

Errors afortunats?

Imatge: Clipart Etc. Llicència
Avui a classe hem parlat dels errors afortunats,  felix culpa en llatí, i alguns de vosaltres heu volgut compartir la vostra experiència via correu electrònic. Les impressions giren sobretot a partir de l'esport de competició (futbol i boxa en concret) i a partir de l'experiència a l'ESO, aquí n'hi ha algunes procedents del curs d'aux. de paleta i construcció:

Majid: "Deixar l´institut i fer el que m´agrada. Jo vaig deixar l´Institut perquè no em portava bé, em barallava cada dia, no estudiava gaire i no hi anava per les tardes. Ara puc fer el que m'agrada."

Julián: "Tot va començar fa uns anys, no m'agradava estudiar per mandra i també perquè m'agradava sortir molt al carrer, i ara comprenc que és millor estudiar que estar al carrer sense fer res."

Ramon: "El meu entrenador de boxa em deia que estigués atent als cops del rival i no li prestava molta atenció així que em van donar una pallissa, i lo bó que vaig apendre era que havia de fer tot el que em diu l'entrenador."

Josep Maria: "Doncs jo t'explicare el meu error feliç. Jo vaig deixar l'ESO per que no  m'anava bé ja que a mi quan alguna cosa no m'interessa no presto ni un 1% d'interès, gràcies ha això estic fent un PQPI que m'agrada més hi m'hi trobo a gust a classe, tot hi que no et regalen res en el sentit de notes, una cosa està clara, que sense interès no intentis aprendre res."

Mauri: "Vaig estar jugant un partit de futbol, amb el meu equip o el mister m'estava donant explicacions i jo no li feia molt de cas. Vaig perdre el partit. I me me'n vaig adonar de que si le fea cas podria crear més perill en el camp. En el següent partit li vaig fer cas i vam  guanyar."

Kevin: "Vaig anar al campionat de Catalunya de boxa i em van donar la derrota per punts quan podria haver-hi guanyat per KO i no ho vaig fer per no fer cas al meu entrenador. Això em va fer donar-me compte de que tinc que fer cas al meu entrenador i m'ha servit per a guanyar el campionat d'aquest any."

Javi: "Tot va començar quan vaig anar a l'institut i la vaig liar per primera vagada. Li vaig agafar gust a liar-la i no parava, després vaig ana a la UEC (Unitat d'Escolarització Compartida) i seguia liant-la només per gust, però a partir dels 15 anys canvien les coses i em vaig proposar treure'm la ESO però no vaig poder i ara estic fent aquest PQPI, i l'any vinet vull fer Grau Mitjà."

Frankely: "Un matí volia agafar el bus per anar a Barcelona i vaig arribar tard. El vaig perdre i això em va ensenyar que si no vull tornar-lo a perdre he de ser puntual."

Luis: "El meu error afortunat va ser el de deixar un curs d'electricista fa tres anys, considero que vaig perdre el temps però ara tinc clar que s'ha de seguir, aprendre i ser més constant."

Jonathan: "El meu error va ser deixar la ESO perquè m'angoixava i les coses no funvionàven. No era com jo ho tenia planejat. Ara no m'angoixo tant i tot va bé, però he hagut de deixar el fiutbol ja que no tenia prou temps. Bé, si tanques al porta a tots els errors deixes fora la veritat."
 Aneu al post L'errada afortunada i des d'allí accediu a l'article de Gregorio Luri.
Mòdul formatiu: Desenvolupament i recursos personals.
Crèdit: Desenvolupament personal.
Bloc de continguts: Identitat personal i autoconeixement.

10 comentaris:

  1. bueno esote de el error feli.

    es algo bueno para nosotros porque asi podemos correguir los errores q cometimos.
    y para q nosotros lo podamos ace mucho mejorr de lo q acemos ..

    ResponElimina
  2. el error.
    es bueno cometer errores por que de los errores que uno cometee puede aprender muchas cosas.

    ResponElimina
  3. lo important es no repetir els errors

    ResponElimina
  4. pues mi eror fue , de haber dejado la (ESO)XDD

    ResponElimina
  5. El meu error va ser deixar la ESO ya que no mostraba molt d'interés i me costava no estava comode.

    ResponElimina
  6. re comiendo que sigais estudiando la (eso)

    ResponElimina
  7. Yo lo que recomiendo esque no se deje de estudiar i que asistan a todas las clases porque una vez empiezas a liarla i a faltar a clase luego cuando llevas mucho tiempo aciendolo te cuesta volver a estudiar.

    ResponElimina
  8. Hola; em dic Abraham vull compartir la meva experiència per vosaltres. Error afortunat! Fa dos anys fa vaig cometre un error no havia que fer, però ara estic molt content ja que he apres d'aquest error abans per això ara em cento molt bé .Ara tinc ganes de fer moltes coses i aprendre algún ofici que m,agradi per pugui tirar endavant .

    ResponElimina
  9. Mi error afortunado fue mudarme a 900 km de mi ciudad natal, perdí mucho pero gane más.

    ResponElimina